Online marketing is door de coronacrisis belangrijker geworden dan ooit. De kans is groot dat jij met jouw website wilt gaan adverteren in Google. Immers: hoe hoger jouw website in de zoekresultaten...
Om de term ‘big data’ kunnen we tegenwoordig niet meer heen. Maar wat is het nu eigenlijk precies? Dat big data iets te maken heeft met het massaal verzamelen van gegevens, weet...
Ben jij al bekend met de term KPI? Mocht dit niet het geval zijn, dan ben je hier aan het goede adres. Deze afkorting staat voor kritieke prestatie-indicatoren en iedereen in een...
Het uitkiezen van een SEO specialist is geen gemakkelijke taak. Dit komt doordat er weinig tot geen officiële accreditaties beschikbaar zijn voor deze specialisme. Een SEO specialist hoort multidisciplinair te werken te...
Het is belangrijk om regelmatig je dank en waardering te tonen aan je zakelijke relaties en je medewerkers. De feestdagen zijn natuurlijk bij uitstek een periode waarin je stilstaat bij elkaar en...
Je website is het belangrijkste marketinginstrument van je bedrijf. Dus ga je een website laten maken dan is het veel waard om het beste webdesign bureau te vinden dat er is, of...
Je hebt vast wel eens gehoord van de testmethode A/B testing. Bij de simpelste vorm van een A/B test wordt de effectiviteit van twee varianten van bijvoorbeeld een landingspagina of advertentie gemeten....
Als ondernemer heb je vast wel eens gehoord van branding. Voor elk bedrijf is branding ontzettend belangrijk, maar wat is de betekenis van branding en waarom is het zo belangrijk? Om de...
Wanneer je een btw-plichtige ondernemer bent is het van groot belang om een omzetbelastingnummer te hebben. In ons eigen land kennen we het btw-nummer...